Ορέστης Τσανγκ: «Αν ξαναέμπαινα θα έβγαζα στη σέντρα συμπεριφορές συμπαικτών και αντιπάλων»




 Πολλά έχουν ειπωθεί όσον αφορά στη σχέση του Ορέστη Τσανγκ με τη συμπαίκτριά του στην ομάδα των Μαχητών, Ελισάβετ Αϊνατζόγλου.

«Την Ελισάβετ δεν την ψήφισα σε όλες τις ψηφοφορίες. Ειδικά στην αρχή ψήφιζα την αδελφή της, επειδή θεωρούσα πως είναι ο πιο αδύναμος κρίκος στους Μαχητές. Δεν τίθεται θέμα συμπάθειας ή αντιπάθειας. Εγώ ψήφιζα την Ελισάβετ για καθαρά αγωνιστικούς λόγους. Και δεν την ψήφιζα μόνο εγώ, αλλά και άλλα άτομα της ομάδας μου. Ύστερα από το πάρτι της Ένωσης, η
Ελισάβετ βελτιώθηκε αισθητά κι αυτός ήταν ο λόγος που δεν την ψήφισα ξανά». Από τη συζήτησή μας, ο Ορέστης φαίνεται ξεκάθαρα πως ήταν δίκαιος με τους συμπαίκτες του. «Έχω μάθει να είμαι ορθολογιστής. Έτσι ήμουν και στο Survivor. Αν κάποιοι δεν ήταν ορθολογιστές ή δίκαιοι μαζί μου, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα» συμπληρώνει.

Στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη στην Ελεονώρα Μελέτη παραδέχτηκε πως η επιθυμία του ήταν να παραμείνει κι άλλο στο Survivor. Η αποχώρησή του ήταν μια δίκαιη απόφαση; Ήταν τη συγκεκριμένη στιγμή ο πιο αδύναμος παίκτης; «Στενοχωρήθηκα που έφυγα, όχι γιατί δεν ήμουν ο πιο αδύναμος, αλλά γιατί ήθελα να συνεχίσω ώστε να ζήσω περισσότερο αυτή την εμπειρία. Αυτό που συνειδητοποίησα ήταν πως για ακόμα μια φορά ο ορθολογισμός έχασε από το συναίσθημα. Η αποχώρησή μου ήταν μια απόφαση του κοινού και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τη δεχτώ» απαντάει με ειλικρίνεια. Αν θεωρητικά, είχε τη δυνατότητα να ξαναμπεί στο παιχνίδι θα επιθυμούσε να είναι ακόμα πιο αυθόρμητος. «Είδα αρκετά πράγματα που δεν μου άρεσαν στο Survivor, αλλά είχα την υπομονή και έλεγα μέσα μου να μη μιλήσω για να μη χαλάσουμε τις καρδιές μας. Νομίζω πως αν έμπαινα ξανά στο παιχνίδι, θα έβγαζα στη σέντρα αρκετές συμπεριφορές, τόσο των συμπαικτών μου όσο και της αντίπαλης ομάδας», αποκαλύπτει στο People.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.
Το ABC Greek News ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.